PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2012. 07. 26.

Pánsíp-honlapok SEO-rendbe állítva

Jó szolgálatot tesznek most nekem a régi Pánsíp-oldalak. Ezek amolyan főlapok voltak a hhrf régi rendszerében, ahol egyik alkönyvtárból a második, majd harmadik alkönyvtárba költöztettem a digitális folyóiratot - a főoldalra jól rálinkeltem, aztán költözéskor már nem javítottam minden régi linket. No meg bekerültem katalógusokba, címlistákba... Most ezek a főoldalak mind 3-as PR értékűek, így bevontam őket mostani seo-munkámba.

Ez rendben is lenne, a céloldal linkjeinek a kirakása vagy 20 perc lett volna összesen, de én akkor már meg is bütyköltem ezeket a lapokat és mindegyiken jeleztem, hogy a Pánsíp "jogutódja" honlapok optimalizálását vállalja.

A négy honlap:
Ez pedig egy korábban már optimalizált, de szintém pánsípos szájt.

  • Pánsíp Keresőoptimalizálás (seo arvisura kereső optimalizálás)
Remélhetőleg majd jól muzsikálnak.

2012. 07. 12.

SEO - aldomain, alkönyvtár

Félek, kicsit kitoltam magammal. Van nekem egy ungparty.net domainem, ennek /seo/ alkönyvtárában helyeztem el néhány olyen oldalamat, amelyeket a keresőoptimalizálás, keresőmarketing, illetve SEO szavakra reméltem minél feljebb hozni a Google-listán- amire meg is volt a reményem. Történt azonban, hogy költözött az anyagom, új helyre kellett irányítani az ungparty domaint, és ha már igen, akkor gondoltam, milyen jó lenne egy seo.ungparty.net domaint is beüzemelni egyúttal. No igen, de nagy butaság volt ezt a /seo/ alkönyvtárra irányítani, mert így a benne elhelyezett fájlok egyszerre két néven is elérhetővé váltak - ezt pedig a Google egyáltalán nem szereti. töröm a fejem, mitévő legyek.

2012. 07. 01.

A honlap optimalizálás alapfogalmai

Honlapoptimalizálni jó - írtam nemrégiben, és valóban: bár jelenleg egyetlen fizetett megbízásom nincs, mégis naponta több órát töltök saját weblapjaim optimalizálásával. Persze nem teljesen öncélúan. Most például úgy volt, hogy egy idegenvezető szájtját kell majd megdolgoznom. Bizonyos okok miatt az megbízás nem realizálódott, de én (szokásom szerint előreszaladva) ettől föggetlenül készítettem egy remek oldalt, amely a magyar-angol kifejezése számos kombinációjával máris az első Gugli-tábán szerepel. Jó lenne hirdetéseket is kapni rá.

Az oldal így fest: Idegenvezető Budapesten - tour guide - városnézés

No de most ide nem emiatt írok, hanem azért, mert:

Örömömre a témának - honlapoptimalizálás - szentelt blogom az adott kifejezéssel a Google-lista élére került. Írtam is bele egy rövidke új posztot (de nem erről a sikerről, hanem a linképítés "filozófiájáról", vagyis arról, hogy a Pingvin-algoritmus érvénybe lépése óta nem érdemes hangya módjára gyűjteni a hivatkozásokat, mert sokkal hasznosabb lehet, ha a seo-szakember inkább a tücsköt utánozza, legalábbis a kreatív és improvizatív, egyéni megoldásokat is alkalmazó linképítésben), és készítettem egy úgynevezett állandó oldalt is. Ez utóbbin teljes tartalmát betűzöm ide.

 

Google-Keresőoptimalizálás - ALAPFOGALMAK

2012.07.01. 13:17 mi a google keresőoptimalizálás titka = seo-tippek

0. Miért fontos, hogy egy honlap jól szerepeljen a keresőben?

A világhálón szolgáltatást, terméket, információt keresők döntő többsége ma már a Google-keresőt veszi igénybe: használata egyszerű, a keresőkérdés okos megfogalmazásával szinte bizonyos, hogy ha létezik az interneten a keresett tartalom, arra a Google rá is bukkan. Számos felmérés bizonyítja, hogy a keresési szokások a következők:
  • a böngészők cirka kétharmada csak az első Google-tábla találatait nézi meg, az itt található kínálatból választ terméket vagy szolgáltatót (közülök is legtöbben az első 4-ből)
  • az összes keresőknek mindössze negyede nézi meg a 2. találati oldalt, és alig több, mint tizede a 3-at. Száz keresőből csupán 5-6 jut ennél messzebb.
Ez azt jelenti, hogy ha valamely keresőkérdéssel egy honlap nincs benne az első 30 találatban, akkor minimálisak az esélyei arra nézve, hogy a keresők az adott kifejezéssel rátaláljanak (ez persze még mindig jobb, semmint ha az első 100-ban sem szerepel...). Igazi esélyt azonban csak az első Google-tábla adhat, az első 4-be kerülés pedig szinte garantáltan azt jelenti, hogy minden kereső rákattint az adott weblap linkjére.

- A keresőoptimalizálás abban segít, hogy az Ön honlapja minél kedvezőbb pozícióba kerüljön a Google-listákon!


Hogyan lehet ezt elérni? Nem árt mindenekelőtt tisztázni a honlapok optimalizálásával kapcsolatos alapfogalmakat.

1. A keresőmarketing meghatározása - © BDK

A világhálón folyó online üzleti tevékenység egyik speciális ága az úgynevezett keresőmarketing, amely az internetes keresőprogramok találati listáinak felhasználása és befolyásolása révén hat a kereslet-kínálat piaci viszonyaira. / Legfőbb összetevője a keresőoptimalizálás, továbbá a fizetett találatok, a keresőkben megjelenő hirdetett hivatkozások és reklámok alkalmazása, az üzleti jellegű linkmarketing és linkbuilding, valamint a keresési eredményekre épülő mindenfajta online tevékenység.

2. A keresőoptimalizálás meghatározása - © BDK

A keresőoptimalizálás (SEO) olyan internetes tevékenység, amely azt a célt szolgálja, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a keresőprogramok (pl. Google, Yahoo) nem-fizetett találatai közt valamely keresőkifejezés(ek)re indított internetes keresés során.
Részletesebben: A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO - más néven honlap-optimalizálás) célja az, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a normál találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekre. Általában normál (vagy organikus) találatoknak azokat a keresők által kilistázott találatokat nevezzük, amelyeket pénzfizetéssel senki nem befolyásolt, csupán a keresőmotorok belső logikája, azaz működési algoritmusa alapján kerültek a találati lista adott helyére. (A listák fizetett linkjei, hirdetései tehát nem tartoznak ide.)
A keresőoptimalizálás két fő összetevője:
  • inetnzív SEO - az adott honlapon végzett belső (tartalmi és strukturális) munka
  • extenzív SEO - külső linktámogatásokra épített marketing munka
A belső munka keretében magát az oldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy adott keresésekre jó helyezést érhessen el a találati listákon. Ezt a weblap tartalmának megfelelő kialakításával, látható és láthatatlan struktúrájának SEO-szempontú felépítésével érjük el.
Az extenzív munka során külső erőforrásokat, azaz más webhelyeket igénybe véve, leginkább az ezeken elhelyezett hivatkozások (linkek) révén érünk el az optimalizált honlap számára minél hatékonyabb támogatottságot.
A SEO-munka legfőbb szempontjairól részletesebben itt írok:

3. Mi a PageRank?

Egy weboldal PageRank-erőssége (PR-száma) azt mutatja, hogy a Google keresőrendszer mekkora fontosságot, milyen internetes értéket tulajdonít az adott honlapnak. Más megfogalmazásban: a PR-érték azt mutatja, mekkora a valószínűsége annak, hogy az internetezők az adott oldalra rátalálnak.
A PR-szám meghatározása igen bonyolult algoritmus alapján történik. A hosszú képleteket most félretéve személyes gyakorlati tapasztalatomat úgy foglalnám össze, hogy egy oldal akkor kaphat könnyen jó értékelést, ha:
  1. valamely tárgyban, egy vagy több témában elegendő mennyiségű és fontosságú információval, azaz releváns tartalommal rendelkezik
  2. Az értékes tartalom a Google szempontjából megfelelő web-formában jelenik meg az oldalon (hogy ez pontosan mit jelent, arról itt írok: Keresőoptimalizálás - SEO
  3. megfelelő mennyiségű és minőségű külső link mutat rá

3.1. A PageRank (PR-érték) jelentősége a honlapok optimalizálásában

Honlapok előbbre juttatása a Google találati listáin leginkább külső támogatással történik azon a réven, hogy más webhelyekről hivatkozunk, azaz linkeket küldünk az adott honlapra. A külső linkek akkor hatékonyak, ha olyan oldalakról érkeznek, melyeket a Google fontosnak tart és magasra értékel. Ennek a mérőszáma az ún. Page Rank-érték. A 0 vagy 1 PR-számú weblap hivatkozása keveset ér, a 2-3 PR-számú oldalak hivatkozásai már sokat számíthat, de az igazán hatékony támogatást a 4-es vagy a mgasabb Page Rank értékű webhelyekről küldött linkek jelentik.

2012. 05. 15.

A csillaglány: Arabella

Büszkén mutatja hét esztendei munkájának bordó műbőrbe kötött eredményét. Újra és újra nekifutok a hosszú címnek, aztán inkább belelapozok… Van benne elég sok helyszíni fotó, jobb híján elidőzöm a hegyi kunyhóknál, fatemplomoknál. Hümmögök, mintha ismerném ezt a világot. Holott a külsőségeit sem eléggé. De mennyivel többet tudhat az, aki a legmélyére ásott.


Csak külseje alapján ítélhetek a vastag kötetről is. Szép nagy disszertáció. Ha nem is elnöki. És ha azzal szemben ennek az eredetiségéhez nem is férhet kétség. Egyetlen baja van, az viszont súlyos: nem tudom elolvasni. A szlovák-ruszin apa-anyanyelvű szerző ugyanis angolul írta. Még az sem biztos, hogy a címét sikerül hibátlanul ide másolnom: „The Influence of the European Cultural Tradition on Origin Myths of Subcarpathian Ruthenians”. A kutató nem kevesebbre vállalkozik munkájában, mint arra, hogy bemutassa: az európai kulturális tradíciók mely motívumai fedezhetők fel a kárpáti régió ruszinságának az eredetmítoszaiban. Talán mondanom sem kell, hogy az érdemi részt a görög mitológiával indítja és nemcsak az Artúr-legendáig és a Kalevaláig jut el, hanem a magyarok számos ősmondája is szóba kerül, mint lehetséges forrás vagy párhuzam. Történelmi távlatból nézve a sok vándormotívum és kölcsönviszony megléte egyáltalán nem meglepő.
Ami viszont döbbenetes: hogy itt él velünk egy nép, és alig tudunk róluk valamit azon túl, hogy szlávok, hogy többségükben görög katolikusok, hogy évszázadokig a magyar államiság keretében éltek, s hogy állandó vita folyik származásukról és nyelvükről: vajon képeznek-e önálló nemzetet-nemzetiséget, avagy csupán az ukránság egy ágának kell tekinteni őket. Irodalmi nyelvük inkább nincs, mint van (a ruszin függetlenségi mozgalom múlt századi szellemi vezéralakjai például egészen egyszerűen oroszul írtak, helybéli kortárs alkotóik többsége pedig már „ukránul” szocializálódott, így ezen a nyelven alkot). Tudjuk, hogy főleg Kárpátalja hegyvidéki részét lakják, hogy jelentős populációjuk él Szlovákiában, Szerbiában, hogy számottevőek emigráns csoportjaik Kanadában és az Egyesült Államokban. No meg, persze, hogy ők voltak a szabadságharcban II. Rákóczi Ferenc hűséges népe. De hogy voltaképpen milyen kollektív tudattal rendelkezik a gens fidelissima, a keresztény hit mellett, alatt, mögött milyen elemi erejű ősiségek rejtekeznek, arról nincs igazi ismeretünk.
Illetve én most már tudok ezt-azt. Mert ha nyelvismeret hiányában elolvasni nem is vagyok képes a disszertációt, sok mindenről mégis kialakult némi elképzelésem. A szerző ugyanis hosszú ideje levelezik velem (négy másik nyelven; és ebben a szlovák még benne sincs…), nem egyszer részletekbe menően beszámolt eredményeiről. És talán nem csupán hálából, nemcsak azért, mert segítettem neki itteni kapcsolatai kiépítésében és első hegyvidéki útjain én kalauzoltam, hanem mert valamiért fontosnak gondolta, hogy engem is beavasson egy rejtett és egyre inkább feledésbe merülő világ titkaiba. Levelein kívül erről az átbeszélgetett hosszú esték is meggyőztek, amikor terepmunkáiból visszatérve Éva finom vacsorával várta és ő szinte egy hangfelvétel hitelességével adta tovább nekünk az oral history éppen begyűjtött darabját. Ilyenkor a súlyos ószláv misztikum és a pogány varázslat keveredve ülte meg a szobát.
De más miatt is emlékezetesek maradnak estéink. Magyarázatai és vitáink orosz, ukrán, ruszin szavai közé alkalomról alkalomra, évről évre egyre több magyar vegyült. Volt időszak, amikor mi hozzá már csak magyarul beszéltünk, ő valamelyik szláv nyelven válaszolgatott. Aztán egyszerűsödött a helyzet. Lassan visszatanulta tőlünk dédapja nyelvét. „Mindazonáltal az archetípusok kialakulásának Young-féle elmélete mutat bizonyos hiányosságokat”. Ez volt az első magyar mondat, amely elhagyta az ajkát. És, ha jól számolom, ez volt a hetedik nyelv a sorban, amelyen ettől kezdve folyékonyan beszélt.
Eperjesen, Szlovákiában született Bella Dolýkova néven. Ereiben szlovák, ruszin, magyar, szász vér csörgedezik, így „von haus aus” otthonos több nyelvben, a csehet, oroszt és az angolt hozzátanulta, gimnazistaként már ezeket is anyanyelvi szinten beszélte. Hát igen, így könnyű kutatni, különböző kultúrákat összehasonlítani.
2001-ben a prágai angol gimnáziumban érettségizett, majd Londonba került, ahol felsőbb tanulmányait végezte, 2007-ben diplomázott kulturális antropológia szakon. Közben egy EU-s ösztöndíjat elnyerve 2005-től a rutén etnikai csoportok eredetmítoszait kutatta előbb Eperjesen és környékén, majd – és főleg – Kárpátalján, továbbá a Vajdaságban. Ez érett most disszertációvá. Elhozta megmutatni. Nekünk és a hegyek fáinak, mint a Nyírő-regény hőse.
Bár a kutatásai révén került velem kapcsolatba, később az irodalom hozott minket közel egymáshoz: kiderült, hogy kamasz kora óta ír verseket. Ezeket kérésemre megmutatta nekem, segített megértésükben. És mivel nekem nagyon tetszettek, jó párat le is fordítottam; hébe-hóba meg is jelengettek különböző (főleg internetes) orgánumokban. (Spanyolnátha, Kistangó, BárkaOnline, Káfé Főnix, Manzárd…)
Itt gyorsan hozzá kell tennem, hogy nem születési nevén publikál. A Dolýkova vezetéknév tipikus szlovák képződmény: a nők nevéhez kötelezően hozzáteszik az -ova végződést. Ugye hallottunk már olyat a hírekben, hogy Hillary Clintonova.
Néhány éve a szlovák parlament olyan törvényt fogadott el, amelynek alapján ez a használati forma már nem kizárólagos. Például a szlovákiai magyar nők, ha új keresztlevelet kérnek ki, hivatalossá tehetik ovátlanított vezetéknevüket. Bella így járt el, így ő most Dolýk, édesanyja viszont továbbra is Dolýkova, mivel a mama nem kért változtatást… S hogy még bonyolultabb legyen a dolog, a verselni kezdő ifjú hölgy a keresztnevét is megváltoztatta, szerinte publikációk fölött a Bellánál sokkal jobban fest a dallamos, poétikus hangzású Arabella.
Én pedig nem tudom úgy leírni a nevét, hogy ne jusson eszembe egy nagyon régi, de meghatározó fontosságú olvasmányom. Pontosan tudom, hogy az Arabella névvel Sütő András Káin és Ábel című, megrázó erejű drámájában találkoztam először. Az Éden csodálatos, de a Biblia által nem ismert, titkos eredetű „csillaglánya” valahogy összekapcsolódott bennem a hegyi bacsáktól mondákat gyűjtő érzékeny lelkű költővel. Így aztán most azon sem csodálkozhatom, amikor azt meséli, hogy az egyik eredetmítosz szerint a ruszinok a csillagokból érkeztek erre a földre.
Ő nem emlékszik rá, én meg nem szólok neki, hogy ebbe a titokba már évekkel ezelőtt beavatott, és én nem átallottam a motívumot Tejmozi c. regényembe beépíteni.

2012. 05. 13.

Belsőépítészet - enteriőr

Enteriőr - hirdetési lehetőséget biztosítok blogomban, amely feljövőben van az "enteriőr" keresőszóra. 





Az építmények belső terének tervezett kialakítását nevezzük így: belsőépítészet. Lakóházak esetében általában ide soroljuk a fürdőszoba, konyha, hal, nappali-, étkező- és hálószoba tervezett kialakítását, a bútorok, beépített szekrények, lépcsők, galériák, mennyezet- és falburkolatok tervezését.

Természetesen a belsőépítészet körébe tartozik a templomok belső tereinek berendezése, színházak, mozik, áruházak, patikák, irodák, éttermek kialakítása, szállodák portáljainak és lakosztályainak, kereskedelmi cégek tárgyaló és bemutatótermeinek, múzeumok kiállító tereinek, egyetemek, vállalatok konferencia-termeinek építészeti kivitelezése.

Általános értelemben a belsőépítészeti tervezés az enteriőr (a belső tér) minden részletére kiterjed, a falakon és burkolaton kívül ide tartozik tehát az ajtók-ablakok, a megfelelő bútorzat, a világítótestek, térelválasztók, a beépített és a mozgatható berendezési tárgyak aprólékos megtervezése (és gyakran kivitelezése) is.

A belsőépítészet szolgálatába állíthatja díszítőművészetet, a képző- és iparművészet ágazatait az alkalmazott grafikától a textil-, fa-, üveg- és fémművészeten át a szobrászatig. A korszerű belsőépítészet bátran merít a hagyományos népművészet és a legmodernebb „dizájn” legkülönbözőbb válfajainak technológiájából és termékeiből.

Az enteriőrök története az emberi evolúció és a civilizációs fejlődés története is egyben - barlanglakó ősünk sziklabelsőjétől az űrbázisok belvilágáig ível. A belső terek stílusa, igényessége vagy éppen egyszerűsége korok, népek, tájak, társadalmi rétegek civilizációs szintjét tükrözi.

Mutasd meg, hol laksz, megmondom, ki vagy.

Belsőépítészet - belsőépítészeti tervezés, formatervezés, iparművészet, lakberendezés, design, tértervezés, látványterv, fa, textil, fém, üveg, bútor, ablak, ajtó, lépcső, csillár, alkóv, burkolat, mennyezet, padló, szín, forma, stílus, korszak, alak, belsőépítész, iparművész, lakberendező, tervező, mérnök, művész // Belsőépítészet - tervezés - enteriőr / Belsőépítészeti tervezés /Enteriőr - belsőépítészeti tervezés

2012. 04. 22.

A legnépszerűbb póker játék: Texas Holdem


A felmérések és tapasztalatok egyaránt bizonyítják, hogy kétség kívül ez a játékforma, azaz a Texas Hold’Em a közösségi póker játékok legnépszerűbb változata. Általában 2 és 10 közötti játékos vesz részt a játékban, habár elméletileg 22 játékos is játszhatná (23, ha nincsenek égető lapok). A legzártabb pókerjáték, a fogadások sorrendje állandó. Sokak felfogasá szerint a Texas Holdem póker nem szerencsejáték, hanem sport, melyben szerepet játszik a szerencse is.

Új póker-oldalamon írom:

Valahol mindig perdül a kocka és pörög a rulett szédítő tányérja, valahol mindig felveszi vagy lecsapja egy játékos a kártyalapokat, óvatos mozdulattal odább teszi a bábot a táblán, nagy gonddal számokat ikszel be a szerencsemezőben. Valahol mindig rúgják, dobják, elütik, megpöckölik vagy épp magukhoz szorítják a labdát, másutt biliárdgolyók koccannak, dominókövek illeszkednek egymáshoz, unalmat űznek a kirakott pasziánszok, összerakott puzzle-képek és kitöltött keresztrejtvények.Tudás és szerencse, öröm és bánat, csodálatos siker és megsemmisítő bukás, élet és halál forog a kártyán, golyón, kockán. Átok és áldás egyszerre ül az ember legősibb szenvedélyén – a játékon. (Innen: Texas Holdem póker)

2012. 04. 06.

Keresőoptimalizálás - újabb SEO-honlap

Azt hiszem, ajánló blogom tematikáját kicsit áthúzom az általánostól a speciális felé. Az oldalnak 4-es a PR-értéke, így remek linkeket küldhet oldalaimra.

Keresőoptimalizálás - SEO - honlap-optimalizálás

Töretlen szorgalommal készítem új és újabb keresőoptimalizáló oldalaimat. Ezek a weblapok hármas céllal jönnek létre: először is azért, hogy új, friss linkeket küldjenek optimalizált oldalaimra, másodszor azért, hogy maguk is pozícióra tegyenek szert a Google-listákon (olyan kifejezésekre, mint: Keresőoptimalizálás - SEO - Keresőmarketing - Honlap-optimalizálás - PageRank - Google-optimalizálás), harmadrészt, hogy idővel PageRank-értéket szerezzenek és optimalizáló webbázisom hasznos tagjává válhassanak.
Sok hasznos információval ezért indul útjára az új honlap is:

2012. 03. 28.

Egy ország kacag első emberén

Tegnap azt írtam, páratlanul izgalmas bölcsészi-szociológusi kutatási téma lehetne a Schmitt-plágium ügye, társadalmi-politikai vonatkozásainak teljes körű feltárásából remek valódi disszertációt lehetne írni. Ma már azt is tudom, mi annak a tudományágnak a neve, amely az effajta ügyeket vizsgálja: egyrészt magát a plagizálást, másrészt az erre lehetőséget adó (netán ezt ösztönző) társadalmi körülményeket, harmadrészt – és leginkább – azoknak a politikai reakcióknak a természetét, amelyek egy ilyen ügyet öveznek. De nemcsak a tudományágnak lehetne a neve, hanem annak a kialakulni látszó mondavilágnak is, amely révén az ügy egyre inkább eltávolodik a tények valóságától és átcsúszik a mesék és legendák, hitek és dogmák világába. Biztos vagyok abban, hogy a schmittológia megszületése nem egyszeri és nem spontán jelenség. Igaz, hogy egy szélhámos politikai tündöklésének és várható csúfos bukásának a története révén nyer megfogalmazást, de az is bizonyos, hogy a mai magyar viszonyokra roppant jellemző társadalmi igény és szükségszerűség hozta létre.
A schmittológia részét képezi az is, hogy az ügy tegnapi fejleményei óta:  Dr. Plágium – Schmitt P. áldoktor – nemhogy gombamód elszaporodtak, hanem inkább járványként terjedtek a neten a köztársasági elnököt és plágiumát célba vevő élcek, karikatúrák, beszólások, ugratások. Alig van benne túlzás, ha azt állítom: egy ország röhög a saját államfőjén. És sajnos a nagyságos egyetem által képviselt magyar tudományosságon is.
…A Facebookon néhány gomb lenyomásával bárki doktorrá avattathatja magát. Én is, én is!

2012. 03. 18.

Búcsú a keresőoptimalizálástól

Internet-tartalom optimalizálása

No, nem a tevékenységtől köszönök el, ellenkezőleg, most kezdek belejönni. Amitől érzékeny búcsút veszek, az maga a kifejezés, a keresőoptimalizálás. A SEO (Search Engine Optimization) többé-kevésbé pontos magyar megfelelője ugyanis:
  • rettenetesen túlterhelt - már ami a Google-keresésre mutatkozó kínálatot illeti (1 millió fölött)
 Továbbá:
  • mivel az ilyen nevű oldalakra leginkább szakemberek gyúrnak, ezért a listát roppant erős, gőzerővel optimalizált oldalak vezetik - nekem hosszú erőfeszítéssel még az első 100-ba is alig sikerült bekerülnöm
  • a kifejezést sokkal inkább a laptop használathoz szokott szakma használja, s nem annyira a mezei felhasználók - aki a szakzsargonban nem merült el megfelelőn, de szeretné a honlapját előbbre látni a Google listán, nem feltétlenül használja, inkább honlap-optimalizálást mond.
  • ez utóbbi kifejezés alig terhelt (jelenleg cirka 10 ezer találat), így pár hét alatt felhoztam néhány oldalamat az első 20-ba. 
Éppen ezért SEO-oldalaimat nagyrészt átkereszteltem (illetve persze indítottam újakat is) és a honlapoptimalizálás, keresőmarketing, Google-keresés stb. kifejezések felől közelítem őket - a keresőoptimalizálás csak el-elvétve szerepel (de azért szerepel, mert kombinált keresések esetén jelentősége lehet, ugyanígy a SEO használatáról sem mondtam le).

 Keresőoptimalizálás lépésről lépésre



Az internet-éra kezdetén az emberek önállóan szerzik meg tudásukat, egyének kezébe van adva a tudásszerzés legújabb kincstárának kulcsszava, amely párhuzamosan létezik, klasszikus társaival, a könyvtárakkal, SEO-intézményekkel együtt, hiszen egyazon kulcstartón számos kulcsszó elfér, és egyikük sem jobb, vagy rosszabb a másiknál, egyszerűen csak másmilyen ajtókat nyithatunk ki velük, általuk. A szubjektív, szuverén tanulás kora, az egyén, az individuum tudatos, önálló információ-szelektáló, -feldolgozó, koncentráló és problémamegoldó képességétől, illetve notebook-használatrtól, kreativitásától, kitartásától, önnön mércéjétől válhat függővé. Bővebben:

 Google-SEO - kereső optimalizálás

Laptopszerviz honlapjának optimalizálása - 2017

Lenovo 20V 3.25A 65W helyettesítő új laptop töltő

laptop töltő szolgáltatás  budapesti szervízbő
Szolgáltatás Budapest: Laptop szerviz
Számítástechnika, internet technológia, laptopo
Akkutöltő sárga téglalap alakú csatlakozóval, 2 év csere garanciával. A tökéletes választás, ha költséghatékony megoldást keresel.  Rendeld meg, 1 perc az egész! >> Asus, Dell és Lenovo helyettesítő új laptop töltő szolgáltatás  budapesti szervízből


Másik hír, hogy újra teszek egy kísérletet a transzferár nyilvántartás kifejezésre adódó találatok első helyének a megszerzésére. Ennek érdekében:

Transzferár nyilvántartás – offenzíva

2012. 03. 03.

Transzferár oldalak optimalizálása

A SEO-munka hovatovább napjaim egyre jelentősebb részét tölti ki. Kis túlzással: szenvedélyemmé vált. Árgus szemmel figyelem oldalaim helyezését a Google-listákon és virtuális örömtáncot ropok, ha valamelyik oldalamnak megugrik a PR-értéke. Közben azért igyekszem a dolog üzleti oldalára is odafigyelni.

Hirdetési lehetőség transzferár-témában


HIRDETÉSI LEHETŐSÉG - HONLAPOK OPTIMALIZÁLÁSA

Ezúttal nem az adózásokról, nem a dokumentációkról és nem is az ellenőrzésről lesz szó, hanem arról, hogy - többek között Transzferár blogomnak köszönhetően - eredményesen optimalizálom mind a témába vágó saját oldalaimat, mind a megbízómét. Az ő weblapjának a linkje az adott blogon jobbra, a legfelső Hirdetés dobozban szerepel. A címmel azonos kifejezésre történő Google-keresés esetében az adott oldal most már hosszú ideje benne van az első 3 vagy első 4 találatban, ráadásul úgy, hogy 1-2 sajátom előzi meg. Ennek oka nem feltétlenül az, hogy a magam oldalait is erősen erre a kifejezésre optimalizálnám, itt inkább a másodlagos linkeknek van szerepük, no meg elsődlegesen persze annak, hogy magára a transzferár szóra most már egy éve optimalizálom két szakmai blogomat és azt az eredeti posztot is, amellyel az egész történet kezdődött. Így három olyan oldalam is van, amelyek az adott kulcsszóra való keresés esetében általában benne vannak az első 5-ben.

Ezúton is felhívom az érdeklődők szíves figyelmét, hogy mindhárom helyen - továbbá valamennyi keresőmarketing-célú oldalamon - kedvező feltételekkel tudok hirdetéseket, reklámokat, vagy a megrendelő oldalára mutató linket elhelyezni.

Továbbá: Kedvezményes áron vállalom HONLAPOK OPTIMALIZÁLÁSÁT. ÍRJON!