PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2016. 01. 06.

Megújul a Twitter

Új funkció a reklám üzenetek küldése
Twitter használat - marketing szolgáltatás
A Twitter megalkotásakor, hasonlóképpen az SMS üzenetekhez, korlátozott volt a karakterszám (140 karakter). Ez az új technikai lehetőségek megjelenésével, például a link küldéssel, meglehetősen szűkösnek bizonyult, ezért fejleszt a cég.
Igazi újítást marketing téren, a reklám üzenetek terén vezetett be a cég, kitalálták az úgynevezett „beszélgetős” hirdetési egységet. Ennek lényege, hogy az előre meghatározott üzenetet a felhasználó testre szabhatja, ez lényegesen jobb megoldás, mint a retweetelés.
A HWSW szerint, ez a „promoted twee” és a „conversational ad” keresztezéséből született. A felhasználó több lehetőség közül választhatja ki az előregyártott szöveget, és saját adataival, fényképével körítve küldheti el a célközösségnek. Lényegében ez a tömeges sms üzenetküldés, az sms kampány újragondolt változata.
A Twitter szeretné megtartani a védjegyévé vált 140 karakteres formát, de azt is szeretni megakadályozni, hogy a beszélgetéseknek csak indítója legyen, ne pedig lebonyolítója. Most úgy néz ki, hogy a Twitteren megosztott pl.: blog posztnak csak a linkje megy a Twitteren, a hosszabb viták és megbeszélések már a blogok hozzászólásaiban bonyolódnak. A Twitter ezért bevezet egy külön oldalt, ahol a megosztott posztokról folyhat a Twitter-csevej. A cég kénytelen a marketing üzenetek irányába elmozdulni, hogy így növelhesse bevételeit, melyet a Facebook megjelenése jelentősen megnyirbált.
Hamarosan megújul a Twitter és  Reklám üzenetek, szövegek küldésével turbózták fel. A cég alkalmassá teszi a Twittert, hogy betörhessen a marketingpiacra, így érve el nagyobb profitot. Tanuljunk többet a Twitter, marketing, sms kampány, tweet reklám fogalmakról.

Nincsenek megjegyzések: