A tartalommarketing pillangószíve - baktérium ivóvízben |
Tíz éve indult az első magyar SEO-verseny, és nekem épp az idén sikerült visszaszereznem egy elkótyavetélt domain-nevet, amely alatt 2006-ban egyik versenyoldalam működött. Nem azzal nyertem, mert az saját építésű volt, és akkor én még az alapvető web-elvárásokkal sem voltam tisztában, de blogposztjaimmal elértem helyezést. A magam építette weblapok inkább csak segédkeztek. A helyezéseimet (5., 9., 10.) sem nagy optimalizációs tudásomnak köszönhettem, hanem annak, hogy kreatív módon álltam hozzá a kérdéshez. Egyfajta tartalommarketing-kampányt folytattam, holott nem is tudtam, mi az. Egyszerűen csak szórakoztatni akartam olvasóimat, így a pillangószív szóra kitaláltam saját játékokat, szólásokat. Az olvasmányos tartalmak húztak be a Google TOP10-be, nem a szakszerűség.
Aztán később jól megtanultam a keresőoptimalizálás minden csínját és bínját, és bár a kreatív hozzáállásom mit sem változott, a szórakoztatni akarásom alább hagyott, SEO-munkámban nem törekedtem arra, hogy olvasmányos is legyen az, amit írok. Nos, ehhez ideje visszatérni. Lásd:
- A télikert marketing pillangószíve a tiszta ivóvíz
- Tartalommarketing: Pillangószív fedőnevű tömeges SMS kampány
- Az első magyar SEO-verseny 2006-ban: Vissza a pillangószívhez
- Google keresőmarketing és kreatív honlapoptimalizálás
- A vizeletvizsgálat útja. Uroszkópia - vizeletnézés a középkorban.
- Tudománytörténeti áttekintést.
- Pseudomonas aeruginosa baktérium a vizeletben.
- A kórokozó mikroorganizmusok mikrobiológiai vizsgálata ivóvízben
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése