PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2014. 09. 16.

Szolgáltatások Kárpátalján, Budapesten

Hirdetési oldalak szolgáltatás, vállalkozás témába - Budapest, Kárpátalja, Ukrajna

Sokáig nem fektettem különösebb munkát azokba a weblapokba, amelyeket általános szolgáltatói, vállalkozói témában indítottam. Mindig inkább a speciális szájtokra fordítottam figyelmet, transzferár, ipari kémény, sofőrszolgálat, betonvágás, zárcsere stb. Hogy mindezeket a szolgáltatásokat közös oldalon is hirdessem (és optimalizáljam), az ugyan fel-felmerült, készültek is ilyen oldalaim, de különösebb hangsúlyt nem kaptam a munkámban. Ennek ellenére Google-szereplésük egészen jól alakult. A kárpátaljai szájt például első a találati listán azzal a kifejezéssel, hogy szolgáltatás kárpátalja - de első a többesszámú verzióval is. No persze azért ebben benne van, hogy ilyen rákeresésekre nem sok oldalt optimalizálnak...  Egy másik honlapommal benne vagyok a marketing ukrajna kulcsszóval indított keresések top10 találatában.

Budapest Marketing honlapok

 A legkeményebb dió persze a budapesti hirdetési oldalak helyezésének a javítása. De itt is sikerült élpozíciót szerezném, azzal, hogy szolgáltatások budapest, fenn vagyok az első Google-táblán, most épp a 9. helyen.

Sok esetben jó eredményt mutatnak optimalizált honlapjaim a vállalkozás, cég, szolgáltató kulcsszavakkal adódó kombinációkkal is. Ennek örömére és buzgó kreativitásomat igazolandó ezekre a weboldalakra ki is tettem jelenlegi SEO-projektumaim linkjeit, innen tehát már ezekkel kombinálva kapnak támogató linket. A két program közül az első a szorongás kezelésével, a pánikbetegség otthoni gyógyításával foglalkozik, ebben már nagyon benne vagyok, a szerverhosztingot és szerverbérlést kínáló és ezzel kapcsolatos szolgáltatás honlapjának az optimalizálásban még sehol sem tartok, én ugyanis elvégeztem a munkámat, de a honlaptulajdonos egyelőre sem a tartalomfejlesztéshez, sem a linkprofil megtisztításához nem fogott hozzá. Talán majd ezután.
Pánikbetegség - ivóvíz kezelés - műanyag tartály


Én addig is a saját honlapjaim Google-pozícióit javítom, remélve, hogy idővel PageRank-értéket is szereznek. No és akkor a hirdetési oldalak
Marketing és más típusú szolgáltatásokat hirdető céges honlapok optimalizálása, a találati ranglistákon kulcsszavas Google-helyezésük javítása a Kárpátalja, Budapest, Ukrajna, Ungvár és más kulcsszó-kombinációkkal a találati gyakoriság növelése és látogatók számának emelése érdekében. Kreatív honlapoptimalizálás,  google helyezés javítása, honlap optimalizálás, szolgáltatás, cég, vállalkozás - pánikbetegek kezelése, szerverbérlés és server hosting service

Nincsenek megjegyzések: