PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2013. 07. 30.

Arvisura

Tíz éve is megvan annak, hogy az Arvisura fogalmával találkoztam, akkor épp egy olyan weboldalra bukkantam, amely többek között ilyen állításokat tartalmazott:

„Egy Ural környékén élő sámán megtanította Salavári Turát magyarul azzal a céllal, hogy az emberiség 70.000 évre visszamenő aranylemezeken rovásírással rögzített tudását Magyarországra hozza, és azt az elkövetkezendő vízöntő kor 2000 évének tudásörző népére átruházza.”
Akkor csak jót mulattam a dolgon, meg írtam egy kis glosszát. Aztán el is felejtettem az egész baromságot. Mostanában azonban többször újra is belebotlottam a neten a fogalomba, a korábban még igen gyér publikációk mára megdöbbentő mértékben felszaporodtak, se szeri, se száma a részben hun-magyar, részben finnugor-magyar őstörténet tökéletesen hamis tényeit soroló és bizonygató írásoknak. Cáfolatok alig találhatók a Google találati lista élmezőnyében, és ha mégis, az a link egy olyan videóhoz vezet, amelyen egy komoly tudós közönség előtt tartott nagyívű előadásában azt bizonygatja, hogy az Arvisurát kifejezetten Sztálin utasítására dolgozták ki és küldték el a magyaroknak fondorlatos úton a halbűzös finnugor kontinuitás mögötti világ-összeesküvés keretében azért, hogy a tényleges magyar történelmi múlt tudatformáló ereje elhalványodjon.


Addig-addig böngészgettem a sok baromságot (amelyek forrása egyetlen nagy fantáziájú amatőr író terjedelmes feljegyzéssorozata, az ún. Arvisurák - több változata is megjelent könyv alakban), míg nagy elhatározásra jutottam. Én bizony meghekkelem az Arvisurát. Arra persze nem vállalkozhatom, hogy ennek érdekében a Paál Zoltánéhoz hasonló terjedelmű ellen-művet hozok létre, sem arra, hogy tényleges őstörténeti publikációk sorával érek el eredményt. Annyi azonban talán belefér a lehetőségeimbe, hogy a Google-Pingvin 2.0 utáni linképítés lehetőségeit kihasználva egynéhány saját dezinformációs weboldalamat becsempészem az élbolyban, azaz a Google top 10-ben található linkek közé. Így most az arvisura szóra gyúrok, ne csodákozzatok, ha a háttérben folyó munkára utaló egyre több ilyen linket találtok az oldalaimon.

Az Arvisura-nyomulás persze módot ad nekem arra is, hogy magam se fogjam vissza a fantáziámat akkor, amikor az igazi Arvisura eredetét és megjelenési formáit keresem - és találom meg egyre nagyobb számban.

Nincsenek megjegyzések: