PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2012. 12. 16.

Kéménybélelés, központi kémény

Olykor füstölögni támad kedvem, amikor romlanak az általam optimalizált honlapok pozíciói. Bizony, nem túl könnyű egyszerre négy kulcsszóval élen tartani egy kéménytechnikai szolgáltatásokat kínáló cég honlapjának négy aloldalát. Az ipari kéménnyel kezdetben könnyen boldogultam, aztán rajtam kívül álló okokból elég nagy galiba történt, de 6 napnyi aggasztó kiesés után visszaállt az első helyre (miközben sok munkával egy másik aloldalt is elindítottam felfelé, félve attól, hogy a kiesett szájt büntetést kap és többé nem kerülhet csúcshelyzetbe). Hasonlóan jól indult és aránylag hamar az élre tört a találatok között a többi társához képest késve indult központi kémény - de éppen ma reggelre második helyre csúszott, igencsak ráfér, hogy új és újabb linkekkel megtámogassam. A gyűjtőkéményt bő két hete húztam fel a csúcsra, szerencsére nem látszik inogni.

Legtöbb munkám a kéménybélelésben van, nem kétséges, hogy egy furanflex technológiájú tényleges kéménybélelést akár ebben a kezdődő zimankóban is sokkal hamarább meg lehet ejteni, az csak néhány óra még fűtési szezonban is - lévén, hogy falbontás nélkül is elvégezhető - míg én 2 hónap alatt lassan a Gellérthegyet is rátoltam már a szóban forgó webhelyre. Hosszú ideig a 2. helyen szerepelt, de most a 4-en vesztegel, mintha nem lenne eléggé ellenálló az égési folyamat során keletkező gázokból kicsapó maró anyagokkal szemben. Kénsavat mégsem iszom, írásom sem vitriolos - inkább tenni kell valamit.



Miután már sok-sok új lapot nyitottam a projekt kedvéért, ma jutottam oda, hogy régi, használaton kívüli, de javarészt 1-3. Google PageRank értékű oldalam közül néhányat aktivizáljak, első lépésként a régi netpánsíp könyvtáram fájljait szerkesztgettem meg. Ezeket:
Rossz szokásom szerint persze a céloldalra mutató linkeken kívül még több tucatnyit kitettem. Ez hosszú távon megtérül - most talán mégis jobb lett volna visszafogni magam...  

Nincsenek megjegyzések: