PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2012. 07. 12.

SEO - aldomain, alkönyvtár

Félek, kicsit kitoltam magammal. Van nekem egy ungparty.net domainem, ennek /seo/ alkönyvtárában helyeztem el néhány olyen oldalamat, amelyeket a keresőoptimalizálás, keresőmarketing, illetve SEO szavakra reméltem minél feljebb hozni a Google-listán- amire meg is volt a reményem. Történt azonban, hogy költözött az anyagom, új helyre kellett irányítani az ungparty domaint, és ha már igen, akkor gondoltam, milyen jó lenne egy seo.ungparty.net domaint is beüzemelni egyúttal. No igen, de nagy butaság volt ezt a /seo/ alkönyvtárra irányítani, mert így a benne elhelyezett fájlok egyszerre két néven is elérhetővé váltak - ezt pedig a Google egyáltalán nem szereti. töröm a fejem, mitévő legyek.

Nincsenek megjegyzések: