PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2012. 07. 26.

Pánsíp-honlapok SEO-rendbe állítva

Jó szolgálatot tesznek most nekem a régi Pánsíp-oldalak. Ezek amolyan főlapok voltak a hhrf régi rendszerében, ahol egyik alkönyvtárból a második, majd harmadik alkönyvtárba költöztettem a digitális folyóiratot - a főoldalra jól rálinkeltem, aztán költözéskor már nem javítottam minden régi linket. No meg bekerültem katalógusokba, címlistákba... Most ezek a főoldalak mind 3-as PR értékűek, így bevontam őket mostani seo-munkámba.

Ez rendben is lenne, a céloldal linkjeinek a kirakása vagy 20 perc lett volna összesen, de én akkor már meg is bütyköltem ezeket a lapokat és mindegyiken jeleztem, hogy a Pánsíp "jogutódja" honlapok optimalizálását vállalja.

A négy honlap:
Ez pedig egy korábban már optimalizált, de szintém pánsípos szájt.

  • Pánsíp Keresőoptimalizálás (seo arvisura kereső optimalizálás)
Remélhetőleg majd jól muzsikálnak.

Nincsenek megjegyzések: