PR-cikk elhelyezés. Kérj árajánlatot: » KAPCSOLAT « Szolgáltatás Budapest. Életmód - Télikert - Laptop. Honlap SEO

2011. 12. 05.

Google, transzferár nyilvántartás

Miközben a József Attila szobra köré épített virtuális élőlánc létrehozásában is szép eredményekre jutottam, és a jelen blog 3-as PR értéket szerzett, aközben mostani SEO-munkám intenzitása sem hagyott alább, így mára a transzferár nyilvántartás keresőkérdésre adódó első 20 találatból 11 link az általam készített vagy támogatott oldalra mutat. Ezt szemléletesen az alábbi táblázaton mutatom be (az üresen hagyott helyeken konkurens oldalak szerepelnek).  Bár néha adódnak kisebb különbségek, e pillanatban a google.com és google.hu teljesen megegyeznek.

 Google, 1. tábla Google, 2. tábla

A munka során természetesen nem elegendő a favoritokra koncentrálni, folyamatosan új oldalakkal és posztokkal bűvítem támogatói hátteremet. Néhány újabb transzferár és keresőmarketing oldalam:

 Mellesleg létrehoztam egy tallózó oldalt is, elég jól sikerült, így merem ajánlani. Címe BéDeKker és leginkább abban igazítja el az olvasót, mi érdekeset olvastam, illetve - és leginkább - mit írtam mostanában.



Nincsenek megjegyzések: